Klantenservice

Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar klantenservice@bezorgland.nl

Is het veilig om online te bestellen?

Wij werken samen met een ervaren payment provider. die al onze online betalingen regelt. Al je betalingsgegevens worden beschermd door ver ontwikkelde technologie, zodat deze informatie niet door derden kan worden achterhaald.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt via Bezorgland betalen met IDEAL of contant aan het restaurant. Voor het gebruikmaken van online betaalmethoden vragen wij de €0.25 transactiekosten. Deze transactiekosten worden toegevoegd aan het winkelmandje bij het kiezen van de betaalwijze, en dienen ter afdekking van de kosten die de gezamenlijke banken rekenen voor de online betaling. Tevens worden er ook kosten gemaakt bij de verwerking van deze betaling. Aangezien Bezorgland.nl slechts intermediair is, vragen wij de consument een kleine vergoeding hiervoor.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Helaas is het niet mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik mijn waardebon verzilveren?

Op de pagina bestellen/afrekenen kunt u uw waardebon of kortingscode invullen.

Hoe wordt mijn bestelling doorgestuurd naar het restaurant?

Wanneer u besteld, ontvangt het restaurant uw bestelling automatisch in hun systeem. Het restaurant bepaald op dat moment tevens de verwachte bezorgtijd. U ontvangt hiervan een mail. Indien u geen mail ontvangt met de verwachte bezorgtijd, neem dan contact op met het restaurant. Let op, Indien u uw bestelling vooruit heeft besteld is het mogelijk dat u op een later tijdstip een mail ontvangt.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren.

Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met het restaurant dan is het misschien nog mogelijk de bestelling te annuleren. Het kan echter voorkomen dat het restaurant de bestelling reeds klaar heeft en deze onderweg is - in dit geval is het helaas niet mogelijk de bestelling te annuleren.

Ik wil mijn bestelling graag wijzigen.

Neem hiervoor direct contact op met het restaurant waar je hebt besteld. Bezorgland kan uw bestelling niet meer wijzigen.

Ik heb iets anders ontvangen dan ik heb besteld.

Wanneer je iets anders hebt ontvangen dan je hebt besteld, neem je contact op met het restaurant. Het restaurant is verantwoordelijk voor je bestelling. En zal dit met u oplossen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar deze is nooit geleverd.

Er kunnen twee redenen zijn waarom je bestelling niet is geleverd: 1. Het kan zijn dat je bestelling is geaccepteerd, maar het restaurant je bestelling niet heeft bezorgd. Het kan zijn dat je order is kwijtgeraakt of om een andere reden niet geleverd is. Het beste wat je kunt doen, is contact opnemen met het betreffende restaurant, daar zij verantwoordelijk zijn voor de levering van je bestelling.
2. Het kan zijn dat het restaurant niet heeft gereageerd op je bestelling en om die reden hebben we je bestelling geannuleerd. We zullen altijd eerst contact met je opnemen, voordat we je een e-mail sturen met het bericht dat je bestelling is geannuleerd. Daarom is het erg belangrijk dat je altijd een juist telefoonnummer en e-mailadres invult tijdens bestellen.

Ik heb mijn bestelling vooraf betaald, maar nooit ontvangen. Hoe kan ik mijn geld terug ontvangen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: klantenservice@bezorgland.nl

Mijn bestelling is enorm vertraagd, wat nu?

Wanneer de levering van je bestelling is vertraagd, raden we je aan direct contact op te nemen met het betreffende restaurant. Bezorgland is niet verantwoordelijk voor de prestaties van het restaurant. En heeft geen inzicht en of invloed op de bezorgtijden.

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het eten. Is het mogelijk mijn geld terug te krijgen?

Het kan helaas voorkomen dat een maaltijd niet voldoet uw kwaliteitseisen. Wij raden u aan om contact op te nemen met het restaurant om samen tot een oplossing te komen. Bezorgland is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit en de service van de restaurants.